Sunday, February 26, 2012

"Looking back" - audio track

Here is a little music track I was fiddling around with for quite a while. It was meant for the timelapse clip I did last year in Wiltshire. But now the clip is too short for the music!
I was not convinced with the possibilities Jamendo and Soundcloud offer. Somehow I like the way you can handle your videos on Vimeo, updating or even deleting them. So I prepared this video to function as a audio player substitution. Maybe Vimeo could implement a feature for audio content as well?

Hier ist ein kleines Stück Musik, an dem ich eine ganze Weile rumgefriemelt habe. Eigentlich war es für den Zeitrafferclip von Wiltshire gedacht gewesen. Dummerweise ist der nun viel zu kurz!
Die Möglichkeiten von Jamendo und Soundcloud haben mich nicht besonders begeistert. Eigentlich mag ich, wie bei Vimeo, die Clips upzudaten oder/und ganz löschen zu können. So daß ich einfach dieses Video erstellt habe, das einen Audioplayer simuliert. Vielleicht kann Vimeo so eine Funktion mal direkt mit integrieren? 
 

No comments :